Försöker lära känna mobilens kamera...

...och det går sådär. Tycker inte att jag får till skärpan riktigt. problemet när det finns för många inställningar. Och skärpan där jag väljer att lägga den, blir ju fel i och med att motivet hela tiden flyttar på sig...

Här är i alla fall några resultat



Maja poserar mer än gärna när det ska fotas




Molly leker i sanden på en lekplats




Hon som är hopplös att få på bild. Att vara still, vad är det när man är 1½ och har spring i benen...

Men jag övar, jag övar. Hoppas få lite mer mobiluppladdningar framöver. Dags att bege sig till dagis och hämta Maja. På måndag börjar inskolningen av Molly på dagis... spännande!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sötnosar!

2010-08-26 @ 19:45:12
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0